פתח תפריט ניווט

חטיפים למכרסמים

מחיר ל 100 - ש"ח
זמן אספקה: 4 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • זמן אספקה: עד 4 ימי עסקים 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים (ועד 3 תשלומים ללא ריבית) 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

כל מה שצריך לדעת על חטיפים למכרסמים

החיפוש אחר חטיפים למכרסמים נעשה נפוץ בתקופה האחרונה, כאשר רבים בוחרים לאמץ מכרסמים שונים, בתור חיות המחמד הביתיות שלהם. מכרסמים מתאימים במיוחד עבור ילדים קטנים, כחיית המחמד הראשונה עבורם, מכיוון שהם קלים יותר לטיפול לעומת חיות מחמד גדולות יותר. בין המכרסמים הפופולריים בישראל, ניתן למנות את האוגרים, הארנבות והשרקנים. חטיפים למכרסמים שונים, מחטיפים אחרים לחיות מחמד אחרות והם צריכים להיות מותאמים לתזונתם הצמחונית.

התאמה לגיל

מכרסמים יש לגדל בכלובים מותאמים ואין צורך להוציאם לסיבובים יומיים ולכן נוח לגדל אותם גם במשפחות עסוקות, כאשר האחריות לחיית המחמד מוטלת על הילדים. את הכלובים יש לשמור נקים ומסודרים, על מנת לספק סביבה הגיינית ובריאה למכרסם הביתי. אוגרים מתאימים לילדים מעט בוגרים יותר, מכיוון שהם נוטים לנשוך קלות. הנשיכות אינם פוצעות או מסוכנות, אך כשמדובר בילדים קטנים, הדבר יקשה עליהם לטפל בהם כמו שצריך, למשל לפנק אותם בעזרת חטיפים לאוגרים מעת לעת. חטיפים לאוגרים יכולים להיות מקלות דבש או חטיפי גזר ופירות. 

שרקנים וארנבים

שרקנים כמעט ואינם שורטים או נושכים ויכולים להיות בחירה מצוינת גם עבור ילדים צעירים יחסית, שיוכלו לתת חטיפים לשרקנים מבלי לחשוש. קיים מגוון גדול של חטיפים למכרסמים כמו למשל, חטיפים לשרקנים ומומלץ לנסות מספר סוגים עד למציאת החטיף המועדף על השרקן שלכם. גם ארנבות מתאימות כחיית מחמד ראשונה לילדים וללמד אותם אחריות מהי. חשוב להקפיד לתת לארנבים אוכל באופן קבוע, לוודא שהמים נקיים, להחליף או לנקות את המצע מעת לעת וכדומה. חשוב גם לתת מפעם לפעם חטיף לארנבת ולעשות זאת בעדינות, מכיוון שלמרות אופיים הנוח והחברותי, הם יכולים לשרוט ולנשוך ונדרשת תשומת לב ועדינות במהלך הטיפול בהם.

חטיפים למכרסמים ממקור איכותי

בגידול מכרסמים יש לדאוג למקום המסתור של המכרסם, כלומר הכלוב שישמש לו כבית, מזון יבש כתוספת לשאריות העלים הירוקים של הבית, מצע נקי, כלי אוכל ומים קלים לניקוי, וצעצועים להוצאת אנרגיה כגון גלגל ריצה. יש לבדוק עם הווטרינר גם לגבי חומצות שומן או תוספי וויטמינים ומשחות טיפוליות במקרה הצורך. אם אתם מחפשים מקום לרכוש חטיף לארנבת האתר של אנימלקו הוא המקום בשבילכם. חברת אנימלקו מתמחה בכל מה שדרוש לאוהבי חיית המחמד, כולל חטיפים למכרסמים, מהאיכות הטובה ביותר, כפי שמגיע למכרסם הקטנטן והמיוחד שלכם.