פתח תפריט ניווט

מוצרי היגיינה לחתול

מחיר ל 100 - ש"ח
זמן אספקה: 4 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • זמן אספקה: עד 4 ימי עסקים 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים (ועד 3 תשלומים ללא ריבית) 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

על החשיבות של מוצרי היגיינה לחתול

מוצרי היגיינה לחתול מיועדים לשמור על בריאות החתול הביתי ועל ניקיונו, כמו גם על ההיגיינה של המרחב הביתי. ישנם מוצרי היגיינה לחתול המיועדים לשמור את הפרווה והעור של חתולים, מפני נשירה חריגה ובעיות עור נוספות. מוצרים אחרים מיועדים לפינת השירותים של החתול וכדומה. על מנת שלא להגיע למצב בו יש צורך באביזרים הטיפוליים, כדאי מראש לדאוג לתזונה נכונה ובריאה של החתול. חשוב להקפיד על תזונה הכוללת חלבונים, החיוניים לבריאותו הכלכלית של החתול ולבריאות הפרווה במיוחד.

וויטמינים וחומצות שומן

גם מחסור בוויטמינים יכול להשפיע על מראה העור ובריאותו של החתול. מחוסר בוויטמינים עלול לגרום לעור יבש עם קשקשים, שידרוש טיפול ממוקד עם מוצרי היגיינה לחתול מתאימים. תזונת החתול צריכה לכלול גם חומצות שומן, על מנת שפרוות החתול תשמור על הברק הבריא שלה. בנוסף מחסור בשומן יכול להוביל לבעיות עור שונות ולגירודים טורדניים. כאשר מתפתח גרד, במקביל לשינוי התזונתי, ניתן לטפל בעור באמצעות מוצרי היגיינה לחתול כגון, משחת מולטי ויטמין טיפולית לעור ולפרווה, כמו גם במתן תוסף מזון נוזלי ייעודי. עבור טיפול בבעיות היגיינת הפה של החתול, מומלץ להשתמש באבקה דנטלית טבעית, על בסיס ספירולינה ואצות. את האבקה ניתן להוסיף למזון ואין צורך להסתבך עם פעולות הצחצוח והשטיפה.

עשיית צרכים

כאשר מדובר על מוצרי היגיינה לחתול לסביבה הביתית, מוצרים רבים נועדו לפינת הצרכים של החתול. ניתן למצוא חול מתגבש ומבושם המכיל חומרים סופחי אמוניה. החול מאפשר ספיגה אפקטיבית של הצרכים, תוך פיזור של הריח במהירות. ניתן גם לרכוש חול אימון לצרכים המורכב מגרגירים מיוחדים שמפרקים את השתן והצואה ומסירים לחלוטין את הריחות שלהם. חשוב להקפיד על החלפת החול בזמן, בהתאם להוראות היצרן, על מנת לשמור על בריאותו של החתול, כמו גם על נכונותו לעשות את הצרכים בפינה הרצויה. החלפת החול במועד, תורמת להיגיינה הכללית של הבית ומסייעת בשמירתו כמרחב נעים, לבני הבית והאורחים. 

מוצרי היגיינה לחתול מחברה וותיקה ואיכותית

חברת אנימלקו הינה חברה מובילה בתחום של ציוד ומזון לחתולים וכלבים. החברה מציעה כאן באתר ובחנות, מגוון של מוצרי היגיינה לחיית המחמד הביתית, במחירים הוגנים ובאספקה מהירה עד הבית. אנימלקו גאה לשווק ציוד ומזון איכותי לחתולים, מהיצרנים האיכותיים בעולם.