פתח תפריט ניווט

ספריי להרחקת חתולים

חתולים וכלבים הם חיות טריטוריאליות,לעיתים קרובות יש צורך בהרחק…
מחיר ל 100 - ש"ח
זמן אספקה: 4 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
2
  • זמן אספקה: עד 4 ימי עסקים 
  • אפשרות לעד 12 תשלומים (ועד 3 תשלומים ללא ריבית) 
  • קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
קניה בטוחה

מידע נוסף

ספריי להרחקת חתולים – להרחיק בלי להציק

חתולים וכלבים הם חיות טריטוריאליות,לעיתים קרובות יש צורך בהרחקת מעשיית צרכים במקומות לא רצויים או הרחקת בכלל מאיזור מסויים הצורך הבסיסי הזה גרם ליצירת ספריי להרחקת חתולים שמגיע בריח שפשוט מרחיק את החתול מהאזור בו רוסס החומר,לרוב ספריי להרחקת חתולים מתאים לשימוש בבתים בהם יש חתול וגם באזורים משותפים מהם רוצים להרחיק בצורה הומנית את חתולי הרחוב.

איך מרחיקים חתולי רחוב מבניין משותף?

חתולי רחוב מהווים לעיתים מטרד של ממש, ספריי להרחקת חתולים  הוא הפתרון היעיל ביותר אל מול הבעיה הזו, תרסיס גט אוף לחתול ולכלב מגיע בריח שדוחה כלבים וחתולים ומונע מהם לסמן טריטוריאלית אזורים ושטחים בהם חתולים וכלבים אינם רצויים.

"החתול שלי שרט ונשך רהיטים בבית ורק תרסיס גט אוף לחתול וכלב הרחיק אותו ועצר את התופעה הזו"

זה מה ששמענו מאחד הלקוחות המאוד מרוצים מהמלצתנו על תרסיס גט אוף לחתול וכלב לטענת הלקוח הספריי הזה פתר בעיות רבות והציל רהיטים רבים ולטענת הלקוח מדובר בלא פחות מפתרון גאוני שוודאי הציל כמה אלפי רהיטים וקירות ברחבי העולם.

למה ספריי להרחקת חתולים מצליח כל כך

מחקר רציני שהצליח לחשוף את הריחות מהם חתולים וכלבים פשוט נרתעים יצר את הפתרון היעיל הזה שמבוססים על ריחות שאינם נעימים לחתולים וכלבים ופשוט יוצרים להם תחושה לא נעימה שנחקקת בזיכרונם לאורך זמן ומרחיקה אותם מהאזור המטופל והכל בצורה שלא גורמת כל נזק לחתול או לכלב.

ספריי להרחקת חתולים משמש במקביל כאמצעי להרחקת חתולים מעשיית צרכים במקומות לא רצויים או לא נכונים – זו גישה טובה מאוד כאמצעי לאילוף גורי חתולים ובהחלט מתאימה גם לאילוף חתולים בוגרים יותר, הגדרת גבולות ברורים בצורה הומנית וטבעית ממש כמו אותם צמחים מהם חתולים וכלבים נרתעים.

אנימלקו ממליצה בחום על תרסיס גט אוף לחתול וכלב – אנחנו ממליצים עליו בחום כחלק מהצורך החשוב שלנו לקבוע גבולות לחתול שלנו , להגדיר אזורים בהם ניתן לעשות צרכים ובהחלט כמצאי להרחקת חתולי רחוב מבניינים משותפים, בתים פרטיים או איזורים בהם חתולים פולשים לאיזורים עם מזון ועלולים לגרום למפגעים תברואתיים, ללא ספק מגוון השימושים בספריי רחבים מאוד ויכולים להועיל למגדלי חתולים ביתיים וגם כדרך בדוקה וטובה להשתמש בספריי כמרחיק חתולים מתוך סיבות אחרות .